Prašanové orgie pod Kľačianskou Magurou - do kopca aj z kopca.

07.01.2019
prasanove-orgie-pod-klacianskou-magurou-do-kopca-aj-z-kopca-

Z Kľačian na chatu pod Magurou nechodím na lyžiach často. Aspoň priamo po zelenej. Väčšinou dole treba nosiť a vyššie je to strmé a plné pešiakov. Ale po dvoch dňoch pretláčania sa s prašanom som si povedal, že niečo ľahšie teda...

Ten chodník je ozaj pri takejto snehovej nádielke istota. Výhoda, že je furt prešliapaný. Nevýhoda, že po spádnici :-)))  A tá je tu výživná. Navyše sa treba každú chvíľu uhýbať. No, zasa dobré na vydýchanie, hehe...

Ďalšia výhoda teraz, že sa dalo už od mostíka. Dalo by sa aj od autobusu, len je už samozrejme hore dedinou posypanô. Ani nie tak kvôli domácim, len žeby sa autá na parkovisko dostali, že?

Po lúkach samozrejme komfort, prvý úsek lesom komfort hore aj dole, druhý úsek lesom len hore, dole to treba obísť po ceste. Dlhá lúka od lyžiarskej chaty: hore vynáška, ale bokom, lesom, kade najviac ľudí chodí, dá sa na pásoch. Parádna bobová dráha je to teraz. Alebo skôr lopárová :-) Podobne nad Bukovinkou pomedzi kríky. Serpentínky sú lepší variant. Takže k chate asi tak.

Od chaty som sa šiel pozrieť pod Suchý a prekvapenie: na začiatku chodník luxusne predupaný. Spočiatku ako keby na vrch Magury smeroval, ale hneď v lese sa stočil k zelenej značke. Aha, niekto netrafil na prvý raz? Postupne som ale predbehol 12 ľudí a kvalita chodníka šla dole. Na konci už som zas pretláčal sám tie záveje. Nie je tam teraz problém zapadnúť po krk, a to viacerí z tej partie išli peši... A že na chatu pod Suchým. Nooo, na Suchý zo sedla asi vyšli v pohode (hrana je vyfúkaná), ale potom som im len zaželal šťastný zostup – nedokážem si predstaviť chodník na druhej strane. Hádam dobre došli...

A_potom_už_Galejeeeee!!!

Ja som sa už len vrátil, nad chatou odlepil pásy a užil som si záveje prašanu dole Galejami aj dole rúbaniskom pod nimi, až na zvážnicu. Pre „veľký úspech podujatia“ som si to dal ešte raz, pričom som so sebou stiahol aj dvoch nešťastníkov, ktorí netušili, do čoho ich vlečiem, hehehe. Naoko si pochvaľovali. Chlapi, pozdravujem na Spiš!

Potom už len komfortný odjazd po ceste a dolným lesom a lúkami, až nazad na mostík. A pešovačka do Vrútok – celkom dobre sa išlo toľkú diaľku aj v lyžiarkach, po toľkom snehuuuu...

Fotky Prašanové orgie pod Kľačianskou Magurou - do kopca aj z kopca.

RE: Prašanové orgie pod Kľačianskou Magurou - do kopca aj z kopca.
Jaraba 08.01.2019
Aaaaa, niekto konečne vytiahol vyvetrať nový matroš ;-)

Ripo 08.01.2019
A nie prvy raz, aaaaale o tom potom ;)

RE: Prašanové orgie pod Kľačianskou Magurou - do kopca aj z kopca.
Farky (farkykajo@gmail.com) - 14.01.2019
HORE ZDAR Dobreee bolo zdravia Spisiaci.

Ripo 14.01.2019
Pozdravujem nazad na Spis a nech vam aj tam teda poriadne nakyda! :-)))